Adriaan Oomen is op zoek naar het Bovenscheidend Vermogen - Foto: Mike Nicolaassen
Adriaan Oomen is op zoek naar het Bovenscheidend Vermogen - Foto: Mike Nicolaassen
Adriaan Oomen is op zoek naar het Bovenscheidend Vermogen - Foto: Mike Nicolaassen
Adriaan Oomen is op zoek naar het Bovenscheidend Vermogen - Foto: Mike Nicolaassen

Op zoek gaan naar het Bovenscheidend Vermogen

Wat maakt jouw bedrijf anders dan alle andere? Het positieve verschil maken voor de wereld om je heen én voor je medewerkers. Als dat is waar je naar op zoek bent moet je op zoek naar je Bovenscheidend Vermogen. En dat is precies wat Adriaan Oomen van Add Focus met jou en je organisatie doet.

Zeg je nou ‘Bovenscheidend’? Ja absoluut! Want Adriaan Oomen vindt dat het woord ‘onderscheidend’ een negatief smaakje heeft. Alsof je je hoofd niet boven dat maaiveld uit durft, wil of kan steken.

Adriaan wil graag samen met jou op zoek naar de toegevoegde waarde. Het zit hem in de toegevoegde waarde die jouw merk vanuit een hoger doel biedt ten opzichte van de concurrent.

Jouw Bovenscheidend Vermogen staat of valt met waarmaken van wat je belooft. Dat begint met het inspireren van je medewerkers met een hoger doel om dit vervolgens te vertalen in concrete acties en proposities die dit helpen realiseren.

Al langere tijd werk ik fijn samen met Adriaan. We hebben het vaak over onderwerpen als ‘merkidentiteit’ en ‘positionering’. Het leuke aan deze gesprekken is de ongedwongenheid en de wederzijdse interesse om te leren van nieuwe inzichten. Begin dit jaar maakte ik een serie portretten van hem voor zijn nieuwe site.

Op zoek naar jouw bovenscheidend vermogen?

Kijk eens op de site van Add Focus